Usługi
Jesteśmy partnerem biznesowym Klienta. Pomagamy w budowaniu najsilniejszych polskich marek
Poznaj nasze usługi
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Strategia
- Komunikacja
- Kreacja
- Media
- Ecommerce
- Badania i analityka
Partner biznesowy dla klienta
Nie doradzamy tylko w zakresie mediów. Dzięki połączeniu wszystkich kompetencji pod jednym dachem, potrafimy znaleźć wszystkie wąskie gardła, które hamują wzrost biznesu klienta i opracować strategię, która pozwoli uwolnić potencjał wzrostu, niezależnie od tego, czy wyzwaniem jest komunikacja, media, czy np. ecommerce.
Komunikacja, która tworzy z mediami wspólny obraz marki
Nie przychodzimy do klienta z częściowym rozwiązaniem. Sama optymalizacja mediów nie wystarczy. By marka mogła osiągnąć sukces, potrzebna jest spójna strategia komunikacji. Korzystając z bogatego doświadczenia agencji, tworzymy długofalowe platformy komunikacji, których celem jest budowa wartości marki.
Kreacja, która jest nie tylko ładna, ale przede wszystkim efektywna
Dzięki bliskiej współpracy kreacji z mediami, tworzymy optymalne rekomendacje. W przeciwieństwie do tradycyjnej agencji reklamowej, której praca kończy się na stworzeniu kreacji zaakceptowanej przez klienta, nasz zespół kreatywny pracuje na co dzień z zespołem mediowym dbając o najlepszą efektywność kreacji, w miarę potrzeby przygotowując alternatywne scenariusze.
Efektywny kosztowo zakup TV połączony z najlepszymi kompetencjami online
Mamy największą na rynku ekspertyzę w obszarze mediów cyfrowych. Odpowiadając za sprzedaż blisko 10% całego rynku ecommerce, wiemy doskonale, jak optymalizować kampanie online. Jednocześnie oferujemy naszych klientom doskonałe warunki zakupu telewizji z pełną gwarancją realizacji kampanii.
Rozwiązania end-to-end
Zajmujemy się kompleksową obsługą klientów ecommerce: budowa sklepów ecommerce, technologia i analityka, utrzymanie i optymalizacja serwisu, czy zakup mediów, to tylko przykłady usług, które świadczymy.
Marketing oparty o twarde dane, a nie luźne hipotezy
Każda nasza rekomendacja poparta jest liczbami, dzięki czemu nasz klient dokładnie wie za co płaci i jakich efektów może się spodziewać. Jest to możliwe dzięki wykorzystaniu naszego zespołu Intelligence Division, w skład którego wchodzi kilkunastu ekspertów w zakresie analityki danych, czy ekonometrii.