Po prawie 2 latach przerwy Dawtona wraca do Group One i powierza bez przetargu strategię, planowanie oraz zakup mediów w TV i digitalu agencji mediowej RL Media. Agencja SalesTube zajmie się obsługą kampanii digitalowych. Pierwsza wspólna kampania marek wystartowała 1 maja.
Dawtona, jeden z największych polskich producentów przetworów owocowo-warzywnych, ponownie nawiązuje współpracę z Group One. Po 2 latach przerwy firma zdecydowała się wydać swój budżet na TV i digital w RL Media. Współpraca dotyczy nie tylko marki Dawtona, ale też i brandu Drugie Śniadanie, w którego portfolio znajdują się obecnie zdrowe przekąski w postaci musów owocowych.
“Przeniesienie budżetu mediowego do RL Media bez przetargu świadczy o zaufaniu, jakim darzy nas klient i pozytywnych doświadczeniach z naszej poprzedniej współpracy. Kompetencje end-to-end, które dostarczamy jako jeden team RL Media, SalesTube i Group One zostały docenione. Warto dodać, że Dawtona powierzyła nam kluczowe kanały komunikacji takie jak telewizja i digital” - mówi Iga Wachowicz New Business & Communication Director w Group One.
RL Media to agencja mediowa powołana w 2017 roku przez Group One i Roberta Lewandowskiego. Początkowo spółka była dedykowana do obsługi projektów skupionych wokół biznesowej działalności piłkarza i jego żony. Obecnie w portfolio klientów RL Media znajdują się takie marki jak GO Sport, Food by Ann, Phlov, Supermenu, czy Meble Wójcik.
Współpraca RL Media i Dawtony rozpoczęła się z początkiem maja. Umowa została podpisana na dwa lata.